Ponoć lepiej późno, niż wcale…

mój poprzedni blog http://www.kju.ownlog.com chyba się na mnie obraził, bo od ponad pół roku strajkuje przy jakiejkolwiek próbie   dodania posta.

choć zależy mi na posiadaniu kawałka miejsca w sieci, dedykowanemu moim psom, to wyjątkowo trudno było mi się zmobilizować do stworzenia czegoś nowego… ale od czego, w końcu, ma się frytki ;)

mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniu sprzed 3 lat i postaram się na bierząco zamieszczać tu informacje, filmiki i zdjęcia dotyczące w głównej mierze Q, nie ujmując przy okazji Zelówce, Zamszowi, ani Cukrowi :)

About agnieszkazq


2 responses to “Ponoć lepiej późno, niż wcale…

Skomentuj

