co to jest?

małe, czarne, no, może troche też białe…

już mówię…

po pierwsze, to jest border.

po drugie, to  fajny border.

a po trzecie, co poniekąd wynika z drugiego… to jest w połowie mały kjułiczek.

mały kjułiczek został przemianowany na Niio i tak sobie byliśmy razem przez ponad trzy tygodnie.

czasu cofnąć się nie da, nie mam możliwości niepopełnienia błędów, które pojawiły się podczas wychowywania Q w związku z czym, do małego klonika z węższą strzałką bardzo śmiały mi się oczy… pies jest ge-nial-ny!

mając na uwadze słowa p. Anny Redlickiej, „człowiek może mieć cztery psy – każdy następny to nie bedzie pies człowieka, tylko pies jego psa”, których jako właściciel czterech czterołapów poznałam zasadniczą moc, niestety… wiedziałam, że mała, psia perełka nie może zostać ze mną… nie pozostało nic innego, jak znaleźć mu dom, który na niego zasługuje…

czy się udało? nie wiem… czas pewnie pokaże. mam nadzieję, że maluch, jakkolwiek się teraz będzie nazywał, obroni się swoim sprytem, inteligencją i pasją pracy – jeśli tak się stanie, będzie mądrym psem. bardzo mądrym… a ja z łezką w oku i miłymi wspomnieniami chętnie obejrzę jego filmiki na http://www.aki.pl

zapomniałabym.

Drogi Hodowco, Drogi Przyszły Właścicielu Słodkiego Borderka!

NIE SPRZEDAJE SIĘ/NIE BIERZE SIĘ DWÓCH SZCZENIĄT Z TEGO SAMEGO MIOTU!

od tego są naprawdę tylko nieliczne wyjątki…

About agnieszkazq


One response to “co to jest?

Skomentuj

