świętujemy!

równo 10 lat temu, w jednej z podwarszawskich miejscowości, na świat przyszła mała kulka o lekko krótkich łapkach i wydłużonym ciałku.
przez dobry miesiąc spoglądała na mnie TYM wzrokiem ze zdjęcia zamieszczonego w ogłoszeniu, które mijałam kilka razy dziennie…
i w końcu stało się, mój wyczekany, wybłagany, upragniony pierwszy pies…WYMARZONY!
10 lat – dużo czasu, długa droga pokonana ‚ramię w łapę’… nie wyobrażam sobie teraz, by mogło być inaczej.

Najukochańszy, Najwspanialszy Dziamocie Tego Świata
, choć to Twoje święto, życzę sobie przynajmniej kolejnych 10 lat spędzonych razem… życzę Tobie, by było to przynajmniej 10 lat zdrowia, szczęścia, ciepła, wszystkiego co najlepsze, bo na to zasługujesz… i mam cichą nadzieję, że jest Ci dobrze ze mną przynajmniej tak, jak mi z Tobą…

About agnieszkazq


One response to “świętujemy!

Skomentuj

