and i’m too sexy for your party

Jestem bombastick.
Jestem nastick.
Jestem fantastic.
Jestem sam plastik.
Wyrywam chwasty, to znaczy laski.

Przystojny jestem i trudno mi z tym, bo
niespokojny mam życia rytm.
Każda dziewczyna chce poznać mnie, a przecież za
krótka noc na to i za krótki dzień.

Widzisz kochanie – tak to już jest.
Mam taką manię, by kochać się,
Każda dziewczyna miłosci chce, a przecież za
krótka noc na to i za krótki dzień.

Uśmiech mam – to po mamie masz.
Nogi, wzrok – to po mamie masz.
Zębów błysk – to po mamie masz.
Piękny krok – a to po mnie masz…

About agnieszkazq


2 responses to “and i’m too sexy for your party

Skomentuj

