pierwsze koty za płoty…

pierwsze zawody DCDC w tym sezonie już za nami :)

plan był taki, by wystartować w celu wyprostowania mojej psychiki…;]
to, że się stresuję potwornie przed każdym startem z Q nie jest chyba dla nikogo nowością… w zeszłym roku odpuściłam Chorzów ‚bo nie mam fristajlu’, ‚bo jesteśmy nieprzygotowani’ ‚bo, bo, bo…’ i co? i żałowałam. szczególnie, że kartonowa łapka uniemozliwiła nam start w Poznaniu… pozostał niedosyt i mózgowe ciśnienie przy zawodach w Sopocie. po finale obiecałam sobie, że bez względu na stopień ogarniecia, nie odpuszczę następnym razem, bo nawet jesli mamy wyjśc i pokazać jedynie język, to w ramach socjalizacji własnego musku warto to zrobić. no i stało się. po dwóch treningach (hyhyhy treningach ;]) wystartowaliśmy w Chorzowie. szału nie było. mój pies utworzył nową myśl filozoficzną w kwestii konkurencji dystansowej…

jego teoria zmiażdżyła mnie doszczętnie, bo przywykłam do tego, że z nas dwóch to ja daję regularnie ciała na każdych zawodach, a on jest tym, który ratuje sytuację… ok, ok, rzuty mogłyby być lepsze, ale bywało gorzej, tak czy inaczej, postanowiłam wybrać sie na poszukiwania kujowego mózgu i o dziwo, udało się go później znaleźć :))

a jak super open? cóż, poza tym, że powinnam wyposażyć zarówno siebie jak i psa w odpowiedni strój:

poszło nam, o dziwo, nie najgorzej :) freestyle, patrząc na klasyfikację, oceniony raczej w górnej granicy 30,69. Kjułik myślał (najczęściej…)

starał się,

łapał

i momentami nawet! skakał

reasumując, mogło być lepiej, mogło być gorzej, ale cieszę się, że spróbowaliśmy. przemyślenia na Wrocław już jakies są, teraz czas wziąc się za siebie i wrócić do formy! ah, no i pamiętać, gdzie się zostawiło soczewki…;)

About agnieszkazq


2 responses to “pierwsze koty za płoty…

Skomentuj

