pauonczarstwo.

termin pauonkowatości od jakiegoś już czasu funkcjonuje wśród wyższych elit poducko-poznańskiego pochodzenia. oznacza on ni mniej, ni więcej stopień gamoniowatosci tak wysoki, że nawet najwyższy z gamoni nie jest w stanie go osiągnąć…

zima jak to zima, chłodno, buro, nic się nie chce.
wiosną sięgnęłam po frizbiacze i mój szanowny kartonosław hm cóż… zadziwił mnie..;] tu dupka ciąży, tam się nie ogarnie, nosz kurde, coś się popsuł chłopak! rzucam, on raz łapie, raz nie… raz skacze, raz nie… już prawie zaczęłam do tego przywykać, ale… został nam powierzony aparat z funkcją nagrywania! szanowny pan myszon awansował z nadwornego fotografa na nadwornego kamerzystę i ciągam go teraz na większość treningów. miałam chytry plan obejrzenia ze spokojem w którym miejscu mój pies daje ciała, popełnia błąd, nazwijcie jak chcecie, tymczasem.. hm, role okazały się być w wiekszości odwrócone..

po chorzowskim, nienajgorszym, rezultacie mam dużą motywację do działania. no bo jak jej nie mieć, skoro pies się tak stara…;)

About agnieszkazq


One response to “pauonczarstwo.

  • Paula

    zapomnialas dodac, ze ‚pauonczaku’ to tez pieszczotliwe okreslenie, majace na celu obnizenie napietej atmosfery, które zaciesnie wiezi, miedzy poszczegolnymi pauonkami!

Skomentuj

