piąteczka!

pisałam ostatnio o czasie, o tym, że ucieka… a dziś jest 26 sierpnia i dokładnie 5 lat temu przyszły na świat małe cukro-sevcie

a ja wtedy bardzo nie chciałam bordera :)

taki był na początku malutki i bezczelnie uśmiechał się do mnie ze zdjęcia:

a niecałe osiem tygodni później dostał nową piękną obrożę, smyczkę i zauroczonego nim człowieka oraz zniesmaczonego tym faktem jamnika i pojechał do warszawy…

a później rósł…

i rósł…

i rósł!

i biegał…

i zakochiwał się we frizbiaczach…

i piękniał…

i śliczniał!

razem z pańcią odkrywał świat..

i jeszcze bardziej śliczniał :))

i czempionował…

i frizbował

a mówiłam już, że piękniał…? :D

i… mądrzał?

rozsmakowywał się w wodnych harcach

a później się zaczęło 8)

i trwa do dziś…;)

mój najwspanialczy, wymarzony, cudowny.
mój najukochańszy, najsliczniejszy…
mój Q.

About agnieszkazq


One response to “piąteczka!

Skomentuj

