jaram się!

to jest pierwsza runda toss&fetch z Sielinka. oglądam minutę czterdzieści, za później jeszcze raz, i jeszcze raz… i jeszcze ;)
cieszę się jak dziecko, bo choć występ daleki jest od powalenia na kolana, to dla mnie jest to niesamowity sukces! CZWARTA STREFUNIA!
pierwszy rzut – nieskromnie powiem, że bardzo dobry. i tempo psa i chwyt i lot na mini-puczasa! oh, oh!
drugi rzut – ciut za późno, no i niestety wiatr tu lekko wszedł nam w paradę, ale! myślę, że jak na kilka, dosłownie 2-3, treningów z łapalności w trudnych warunkach to i tak nie jest źle
trzeci rzut – ładnie, ładnie… tylko dlaczego nie metr, dwa dalej…?
czwarty – ślicznie, ślicznie, mogłoby być odrobinę niżej, żeby pan pies nie musiał czekać, ale z drugiej strony podejrzewam, że było to asekuracyjne rzucenie ze względu na ‚zaduszający’ wiatr. tylko dlaczego ten ‚metr, dwa dalej’ wyszło prawie jak przerzucenie pola, ja sie pytam…?
piąty – nie jest źle, ale w ramach marudzenia wspomnę o lepszej celności i minimalnie większej odległości.
szósty – nosz kurna! tyle czasu, a mi się włączył syndrom ostatniego rzutu! całe szczęście, że musiałam poprawić dysk w ręku, a pies został chwile wcześniej ‚wypuszczony’ bo inaczej pewnie dysk kosiłby trawę…

jestem bardzo zadowolona ze swoich rzutów. jest sporo rzeczy, które można poprawić, ale nie od razu kraków zbudowano i sam fakt, że w końcu zaczęłam psu rzucać tak, jak na własnych treningach jest dla mnie czymś :) nawet fajnie się zgraliśmy, powroty przyzwoite, w 4/6 rzutach wyszedł nam nowy system oddawania i to fajnie usprawniło występ, Q ładnie się skupiał, był szybki do dysku, fajny chwyt, kilka prób uczynienia puczi-stajla, no zacnie, zacnie! i przede wszystkim… nie chcę zapeszać, tfu, tfu, ale widzę pewną tendencję, coś jakby wzrostową ;>

About agnieszkazq


One response to “jaram się!

Skomentuj

