o tym jak Qsław próbował zrobić pańcię w kuja…

w życiu każdego psa przychodzi taki moment, że należy go wykąpać.
z racji, że moje burki sypiają w łóżku, ten moment spotyka je często. nie przepadają za tym, ale starają się znosić to z godnością.

przerabiałam już pranie czterech psów na raz, ale to chyba nie ma moje stare kości…;)

Zelówka, Cukier i Zamsz czyste, cóż, pozostał Qsław.

kąpu-kąpu, szuru-buru.
pies nieszczęśliwy, ale za to czysty. wycieram go w ręcznik, daje się otrzepać i sru do klateczki.
okna oczywiście pozamykane, w mieszkaniu dość ciepło, niech sobie schnie powoli.

po jakimś czasie z klatki dochodzi mnie mruczenie. nie jęczenie, nie piszczenie, tylko cichy, jednostajny pomruk.

nosz kobieto! zniosłem szorowanie? zniosłem.
zniosłem stanie w wannie z odżywką? zniosłem.
miejże serce i wypuść poczciwego!

zaglądam do klatki, leży z głową nisko.
pewnie mu zimno, myślę.
podreptałam do magicznej szafeczki, wyjęłam niezbędne akcesoria, przygotowałam miejsce… proszę Szymka, by wypuścił gamonia z klatki.
leci!
pędzi!
radość jego nie zna granic!

wolny! wolny! w końcu wolny!
może i mokry, ale czuję powiew wolności w falującej grzywie yeeeaaah!
posłanie! o! może się wytarzam!

– Kjułiiiiczeeeek, chodź do paniuni! – wołam bestię zanim wpadnie na pomysł wlezienia na łóżko.

no! w końcu dobra myśl kobieto!
tylko, żeby to ciastko było duże i pyszne! należy mi się za te męki!
na pewno dostanę coś dobrego, w końcu byłem taki dzielny!

pędzi niczym chart ze smyczy!
wpada do przedpokoju i… hamuje prawie jak w kreskówce disneya.

zaraz! moment! ale co tutaj robi suszarka…?!?!

– no chodź szybciutko, pańcia Cię kooooochaaaa ;>

za jakie grzechy ja się pytam…

About agnieszkazq


2 responses to “o tym jak Qsław próbował zrobić pańcię w kuja…

Skomentuj

