szajning!

pisałam ostatnio, że ‚po spadku przychodzi czas na wzrost’ i -tfu, tfu- moc trwa!

od czasu seminarium z Apryl coś tam sobie dłubiemy z Qsławem.
była zima, treningów niewiele, a jak już to nudą wiało strasznie czytaj podstawy, podstawy, podstawy… ;)

był śnieg, była breja, od poniedziałku nieśmiało wyczuwam wiosnę więc wzięłam frizbiacze i wyszłam z burkami.

unoszę się obecnie na tęczowej chmurce, koło mnie pomykają różowe kucyki pony, czarodziejki z księżyca rozrzucają błyszczący pyłek, a troskliwe misie przynoszą drinki z palemką.

nie, to nie lsd – to satysfakcja… ;))

ps. białogłowa też dziś ograniała!
ps2. mój mały hejter mówi ‚a po wzroooo-ście przychodziiii…’ ale nie daję mu dokończyć zdania ;)

About agnieszkazq


Skomentuj

