Nai mówi hai!

słyszałem, że przedstawili mnie tu już wcześniej, ale jako kulturalny szczeniak postanowiłem odezwać się sam.

podobno jestem Nai. jeszcze do końca nie mam pewności, ale dają za to żarcie i miziają.

generalnie to jestem fajny. tak mi mówią. mówią też, że jestem bezczelny i upierdliwy, wydaje mi się, że to to samo.

lubię jeść.

lubię nosić różne rzeczy w pysku.

lubię nowe ciocie i wujka i lubię marchewki. nie wiem co bardziej, bo ci pierwsi mają fajne ogony do gryzienia, ale marchewki przynajmniej nie warczą.
ja to się za bardzo tym warczeniem nie przejmuje, bo wiem, że jak się na chwile położe i zrobie duże oczy to przestają warczeć. mam też drugą strategię, wystarczy wić się i dziko pląsać, a wtedy nawet ciocia Zelówka się gubi.

pląsanie, ooo, to bardzo lubię. jak mi się nudzi, albo jak mam ochotę to przychodzę do nowej pańci i zaczynam pląsać. zawsze się wtedy uśmiecha i mówi, że jestem susłem. nie wiem co to suseł, ale wole jak mówi ‚Nai’ bo wtedy jest jedzenie.

lubię śpiewać, ale chyba nie mam talentu, bo mruczą na mnie jak zaczynam. cóż, nie każdy się musi znać na sztuce. tyle dobrego, że mogę gadać.

lubię chodzić na spacery. wtedy mogę pląsać. jak pląsam na spacerze to pańcia chichocze. spacery są fajne prawie tak samo jak ja, bo można na nich spotkać różne rzeczy i często karmią.

nie lubię tylko jak mi się oczy zamykają, bo wtedy nie mogę ani jeść, ani pląsać, ani niczego gryźć i łapki mi się rozjeżdżają. całe szczęście, że jak już otworzę oczy to z powrotem wszystko jest fajne.

zapomniałbym! lubię jeszcze jak do mnie mówią. szczególnie ślicznie i jesteś genialny. nie wiem co to znaczy, ale fajnie brzmi.

About agnieszkazq


4 responses to “Nai mówi hai!

Skomentuj

