ukryta prawda.

cześć, jestem Nai. podobno już to wiecie więc na wstępie macie +10 do fajności.

byłem tu jakiś czas temu, podobało mi się i dlatego wracam.
wszyscy mi mówią, że rosne, ale ja jestem już od dawna duży, tylko ciocia Zelówka maleje. sądzę, że to jakiś spisek.

o czym to ja chciałem…?

a, już pamiętam! podobno jestem księciem.
nie wiedziałem co to znaczy więc zapytałem tego ładnego, bo słyszałem, że on też nim jest.
wymruczał, ze się różnimy, bo on jest księciem ciemności, a ja marnej rudości.

myślę sobie, że skoro Zamsz jest plebsem, a ciocia Zelówka księżniczką – tak mówi pańcia – to chyba fajnie, że ja jestem księciem.
tylko co to znaczy ‚marnej rudości’?!

nie będę się prosić tego dużego o tłumaczenie więc popląsałem do cioci Cukier.
ona jest fajna i można ją obgryzać toteż pozwoliłem sobie na chwile słabości. zapomniałem, po zabawie, po co w zasadzie przyszedłem więc żeby nie robić sobie siary, postanowiłem jednak zapytać Zelówki.

gdy już wywarczała się na mnie tak bardzo, że ochrypła, mogłem wyjaśnić o co mi chodzi.
powiedziała mi w tajemnicy, że rudość tak naprawdę jest najważniejsza, bo dodaje lansu i pokazała własne policzki. troche wyblakłe, moje fajniejsze, ale…

skoro ciocia Zelówka jest księżniczką rudości, a ja jej księciem, to co ten wyniosły sierściuch wyskakuje z marnością?!
no słyszałem, że podobno nauczył się skakać, ale jak ja będę taki stary jak on to też będę umiał.

komu pańcia mówi, że jest najsłodszym susełkiem?!
na czyje siuśki się cieszy?!
kto dostaje najwięcej ciasteczek wątróbkowych, no kto?!

niech się wypcha swoją suchą karmą symetryczny czarno-bieluch!
jeszcze będzie chciał pożyczyć mojego lewka…tyle zobaczy!
uh, aż się za-hu-hau-em.

mam swoje rude brwi i nie zawaham się ich użyć!

podpisano
Książe Hejtu i Rudości.

About agnieszkazq


Skomentuj

