ogłoszenie! szczeniaczki border collie sprzedam! AAAA

zrobiłam dzis wielki błąd. połaziłam troche po stronach hodowli, allegro, allegratkach i innych, podobnych.

ja pierdole, ludzie, co się z Wami dzieje?!

nie da się użyć delikatniejszych słow, no po prostu, kurwa, nie.

czy naprawdę największym priorytetem życiowym posiadacza border collie jest, by jego piesek miał dzieci? nieee, to zbyt naiwne.
czy naprawdę liczy się tylko hajs? dupnąc pieski, zrobic szczeniaczki, trzasnąć kasiorke? bez względu na to, czy te istoty powołane do życia będą zdrowe na ciele i umyśle? bez względu na to gdzie trafią i co się z nimi później stanie?

tyle się mówi o odpowiedzialności za powołane życie, a pieseczki to co? jabłuszko?!

i jeszcze ta skromność… ah! mistrze-wymiatacze, do tańca i do różańca. najlepsze, najwspanialsze, wybitne z gwarancją na wszystko.

w październiku ubiegłego roku minęło 6 lat od kiedy trafił do mnie pierwszy border i z jednej strony dziwię się, że ciągle mnie to rusza, a z drugiej nie umiem sobie wyobrazić jak wygląda ta granica, którą należy przekroczyć, aby nastąpiło bum i wszystko powoli wracało do normy. co tylko zobaczę ‚kwiatka’ to myślę sobie, ‚oho, gorzej być nie może’, ale jednak!

tudej, aj dont łont tu lyw on dyz plenet enimor.

About agnieszkazq


2 responses to “ogłoszenie! szczeniaczki border collie sprzedam! AAAA

  • piotr

    Ludzie we wszystkim węszą biznes. Jak z rozmowy wyjdzie, że mój pies jest wykastrowany, to wiele osób reaguje dziwnym spojrzeniem, a potem pada pytanie: przecież to rasowy pies, to nie chciałeś go rozmnażać?!
    Tak jakby to było jednoznaczne…
    Niestety jest cała masa ludzi, którzy posiadanie rasowego psa utożsamiają z hodowlą. Po co płacić za rasowego psa, skoro to się nie zwróci?

  • Diana

    ale czy tak nie jest każdy hodowca uważa ze jego psy są najlepsze a jego szczeniaki najfajniejsze i należny za takiego malca wziasc kilka tysięcy bo inaczej przecież by się nie „opłacało” , albo hodowla mogla by stracić renomę. Od roku przymierzam się do kupna bordera ale ceny mnie przerażają , bo kupno to pryszcz w porównaniu z całą reszta , przecież pies musi być odpowiednio karmiony , szczepiony na czas , kontrolowany u weta , i to nie raz ! Miałam już psa tej rasy który dożył u mnie 22 lat i był swoistym matuzalemem . Ale nigdy w życiu nie zapłacę nikomu paru tysięcy złotych za zwierze które jest mniejsze ode mnie (konia można pod siodło kupić za 2 tyś ) Przeglądam hodowle w Polsce przygadam hodowle w Czechach i na Słowacji , przeglądam w Angli i dochodzę do wniosku ze największe ego moja hodowcy z polski !

Skomentuj

